19-й рік працює в управлінні маркетингом на українських ринках продуктів харчування, IT-дистрибуції і продуктовому IT, в телекомі, медіа, бізнес-освіті, рітейлі й ресторанному бізнесі. З листопада 2018-го працює директором з маркетингу SOCAR Energy Ukraine.
Більше 4 років керував власним консалтинговим бізнесом в області стратегічного маркетингу і брендингу. Створював і розвивав корпоративні та споживчі бренди, серед яких "Смак", "Фрутіка", "WEGA Distribution", kmbs, "Голден Телеком", "Світонлайн", Beeline Business, KM CORE, CDMAua, Viasat, UA.TV by Viasat, ЛІГА: ЗАКОН та інші.
З 2007 року Дмитро безперервно виступає членом журі Effie Awards Ukraine. З 2005 року вважає маркетинг потужним інструментом змін, що неодноразово доводив у процесі роботи. Економіст, Executive MBA та кризовий менеджер за освітою.