Speakers 2018

Ганна Іванова, Юлія Косюк

Ганна Іванова, Юлія Косюк

OWOX, "Цитрус"

Реклама і просування

15:00 — 15:40

Підглядати не соромно! "Цитрус" підвищує продажі, використовуючи ціни конкурентів

  1. Як заробити на асортименті конкурентів? Загальний підхід до оцінки доцільності ціноутворення на основі порівняння з цінами конкурентів.
  2. Чутливість до ціни – де верхня межа? Розрахунок межі гнучкості в цінах, як впливає зміна ціни на кількість покупок товару.
  3. Коли можна ставити ціну вище і все одно заробляти? Ефективне ціноутворення, формула розрахунку вартісних показників.
  4. Горщику, вари – або як зробити все вищевказане максимально просто? Практичний досвід “Цитруса”, покроковий опис впровадження такої моделі ціноутворення в існуючий бізнес.

Sponsors

Генеральний спонсор