Speakers 2018

Павло Яковенко

Павло Яковенко

CRMiUM
CEO

12 років досвіду впровадження CRM на посаді аналітика, PM, менеджера портфелю проектів, CEO у власному бізнесі.

Понад 100 впроваджень CRM.

Digital Fun / CRM & Лояльність

16:20 — 16:40

CRM заради дашбордів. Досвід дашбордизації продажів у освітньому проекті "Сіль"

Одна з цілей будь-якої автоматизації – це збір і аналіз даних для прийняття рішень. CRM збирає величезну кількість даних, але чи завжди ми, впроваджуючи CRM, відразу чітко формулюємо вимоги до того, які дані і в якому вигляді хочемо бачити?

Ми представимо проект, в якому замовник одразу сформулював вимоги до аналітики: хочу все на дашбордах. Причому він виставив конкретні вимоги до дашбордів по кожному KPI. Після цього побудова всієї CRM-системи орієнтувалася на ці вимоги. Що в підсумку вийшло ми і хочемо розповісти.

Ключові послання:

  1. Формулюйте вимоги до звітів і аналітики перед стартом впровадження, а не після.
  2. Показуйте все у максимально графічному вигляді. Звіти-“простирадла” залиште тільки для глибинного аналізу.
  3. Виводьте дашборди у відділі продажів. Це не просто інформація, це – інструмент мотивації.

Sponsors

Генеральний спонсор