Speakers

Наталія Шпак

Наталія Шпак

GoodSales
Засновник, директор

Консультант-практик зі стратегічного планування та систематизації бізнес-процесів. Засновник консалтингового проекту GoodSales. Виконавчий Директор ТОВ «Тріалія».

Багаторічний досвід роботи в міжнародних компаніях на посаді керуючого і генерального директора. Практичний досвід розробки та впровадження CRM-систем і навчальних програм різних напрямків для топ-менеджерів, адміністративного та лінійного персоналу.

Основні клієнти - власники, підприємці, керівники підприємств роздрібної/гуртової торгівлі та сфери обслуговування. Серед клієнтів: ТОВ ПТК «Агромат», ТОВ «Мегаполіс Текстиль» - оптова текстильна міжнародна компанія, сімейний клуб «Авант», центр дитячого раннього розвитку «Еврика», мережі ресторанів «Муракамі», «Папа Джон», ТОВ «Crewing Center» - інтернет-сервіс для підбору персоналу судновласникам і крюїнговим компаніям, мережа навчальних центрів «Англійська Хелен Дорон», мережа дитячих розважальних комплексів «Ігроленд» і багато інших.

Digital Fun / CRM & Лояльність

16:10 — 16:30

IT-технології та емоційний сервіс: як поєднати CRM-системи та людський фактор для ефективної роботи

Стандартизація діяльності (впровадження IT-систем, механістичних принципів роботи на основі CRM і т.д.) допомагає уникнути неприємних помилок персоналу. Проте, самі по собі технологічні рішення не зміцнюють емоційний зв’язок між співробітником і клієнтом. Коли лише технологічних рішень недостатньо, особливого значення набуває обслуговуючий персонал, люди з відповідним емоційно-психологічним настроєм, які добре розуміються на тому, що роблять.

Ми увійшли в еру емоційного сервісу. Сервісу, який базуватиметься на знанні про людину. І чим далі, тим очевидніше стає пряма залежність між рівнем емоційного інтелекту співробітників і об’ємом прибутку.

IT-технології в першу чергу повинні спрощувати робочі процеси відділів обслуговування / продажів. Тоді у співробітників буде більше часу для безпосереднього спілкування з клієнтами, вони зможуть з найкращого боку проявити себе в позаштатних ситуаціях, що додасть їм віри в свої сили, а це – життєво важливо.

Ключові тези:

1) Як не захопитися автоматизацією і новими IT-технологіями, і не втратити в цьому клієнта і співробітників.
2) Як максимально ефективно і безболісно впровадити CRM в компанії.
3) Приклади з практики та кейси.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес»
Спонсор напряму
«Майбутнє»
Будівельний партнер
Освітній партнер
Фінансовий партнер
Інноваційний партнер
Платіжний партнер
Інтеграційний партнер
Автомобільний партнер
Smart-партнер
Спонсор
Юридичний партнер
Партнер комфорту
Автомобільный партнер Міста Майбутнього
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Fintech-партнер
Книжковий партнер

InfoPartners