PR Director, Brand guardian та лектор SingularityU Kyiv Chapter, організатор GIC Ukraine 2017, лектор факультетів «Additive Manufacturing», «Exponential Sociology».
Експерт з використання соціальних технологій в процесі формування громадської думки.
Відео недоступне на вимогу доповідачки
З року в рік, ми говоримо про швидкість змін, технологічні прориви, модернізації бізнес-процесів і т.п., забуваючи про «людський фактор». «Заходять якось в бар соціолог і маркетолог …» не чули цей анекдот? Розповім при зустрічі, чим справа закінчилася)
Сучасне суспільство: його структура та тенденції розвитку. Поляризація й інтеграція громад, сприйнятливість до змін. Як працювати з «суспільством ризику» на полі економіки уваги в умовах невизначеного майбутнього. Чому довіра і «казки» працюють краще, ніж впізнаваність і лояльність.
Огляд Edelman Trust Barometer 2018. Війна за правду і якість. Як тренд на соціальне благо перевернув розуміння бренду.
Як уникати репутаційних пасток і зберігати здоров’я бренду в умовах волатильності суспільних настроїв. Нейтральність більше не варіант: як визначити цінності і суспільну стратегію і не потрапити в м’ясорубку політкоректності.