Speakers

Ольга Семчук

Ольга Семчук

Програма лояльності Fishka

Начальниця керування програми лояльності Fishka – мультипартнерської програми винагород, яка об'єднує мережу АЗК «ОККО», супермаркети «Фуршет», магазини цифрової техніки «АЛЛО», Райффайзен Банк Аваль, страхову компанію «Універсальна», мережу «Аптека Доброго Дня» та «1 соціальна аптека», сервіс Uber, мережу з продажу годинників «Дека» та багато інших.

Сьогодні в програмі зареєстровано понад 4,3 млн клієнтів.

Працює в ПАТ «Концерн Галнафтагаз» протягом 11 років. Ольга почала свою кар'єру в фінансовому департаменті компанії, від молодшого економіста до начальника департаменту аналізу та фінансового контролю.

Влітку 2017 Ольга приєдналася до команди маркетингу на позиції начальника керування програми лояльності Fishka.

Digital Fun / CRM & Лояльність

15:30 — 15:50

Свіжі кейси від Fishka з управління CRM

Програма лояльності налічує 4,3 млн учасників та понад 20 партнерів, серед яких мережа АЗК «ОККО», мобільний оператор «Lifecell», магазини цифрової техніки «АЛЛО», мережа супермаркетів «Фуршет», Райффайзен банк Аваль, мережа магазинів «Prostor», мережі «Аптека доброго дня» та «Перша соціальна аптека», мережа магазинів «Будинок іграшок», страхова компанія «Універсальна», BlaBlaCar, Uber, Megogo та інші.

Головні ідеї програми:

  • як Fishka за допомогою Big Data та поведінкових моделей формує персональні пропозиції для клієнтів різних партнерів;
  • як за допомогою можливостей нашої CRM ми автоматизуємо маркетинг, пропозиції та комунікації з клієнтами;
  • як Fishka діджиталізується (OKKO AR, новий мобільний додаток, ОККО Pay).

Sponsors

Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес»
Будівельний партнер
Освітній партнер
Фінансовий партнер
Інноваційний партнер
Платіжний партнер
Інтеграційний партнер
Автомобільний партнер
Smart-партнер
Спонсор