Начальниця керування програми лояльності Fishka – мультипартнерської програми винагород, яка об'єднує мережу АЗК «ОККО», супермаркети «Фуршет», магазини цифрової техніки «АЛЛО», Райффайзен Банк Аваль, страхову компанію «Універсальна», мережу «Аптека Доброго Дня» та «1 соціальна аптека», сервіс Uber, мережу з продажу годинників «Дека» та багато інших.
Сьогодні в програмі зареєстровано понад 4,3 млн клієнтів.
Працює в ПАТ «Концерн Галнафтагаз» протягом 11 років. Ольга почала свою кар'єру в фінансовому департаменті компанії, від молодшого економіста до начальника департаменту аналізу та фінансового контролю.
Влітку 2017 Ольга приєдналася до команди маркетингу на позиції начальника керування програми лояльності Fishka.
Програма лояльності налічує 4,3 млн учасників та понад 20 партнерів, серед яких мережа АЗК «ОККО», мобільний оператор «Lifecell», магазини цифрової техніки «АЛЛО», мережа супермаркетів «Фуршет», Райффайзен банк Аваль, мережа магазинів «Prostor», мережі «Аптека доброго дня» та «Перша соціальна аптека», мережа магазинів «Будинок іграшок», страхова компанія «Універсальна», BlaBlaCar, Uber, Megogo та інші.
Головні ідеї програми: