Speakers

Владислав Флакс

Владислав Флакс

OWOX

Засновник і CEO OWOX. 15 років досвіду в ecommerce і data analysis. У компанії Влад відповідає за стратегію розвитку OWOX BI і виступає консультантом для провідних мультиканальних рітейлерів РФ.

З Владом OWOX стала першою компанією, що отримала відразу обидва статуси Google Cloud Platform Technology Authorized Partner і Google Analytics Premium Reseller.

Як спікер Влад з 2007 року бере участь в найбільших конференціях по онлайн і мультиканального ритейлу, аналітиці, маркетингу, таких як: eMetrics Summit Milan, Електронна Торгівля, Online Retail Russia, iMetrics, Online Retail Business та ін.

Реклама і просування

14:30 — 14:50

Маркетинг-аналітика майбутнього: як приймати рішення на основі прогнозів

Більшість рішень маркетологи приймають на основі історичних даних, коли втрачений бюджет і втрачені можливості залишаються в минулому.

У доповіді Влад поділиться досвідом OWOX в побудові предиктивних моделей для вирішення задач онлайн-маркетингу. Покаже приклади пошуку зон зростання і ризиків в маркетинг-плані.

Доповідь буде цікава маркетинг-директорам і маркетологам, чия премія залежить від виконання плану. А також аналітикам, які прагнуть принести максимальну цінність бізнесу.

Sponsors

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор напряму
«Реклама і просування»
Спонсор напряму
«Digital Fun/CRM & Лояльність»
Спонсор напряму
«Інтернет-бізнес»
Спонсор напряму
«Майбутнє»
Спонсор напряму
«Стартапи / Blockchain»
Будівельний партнер
Освітній партнер
Фінансовий партнер
Інноваційний партнер
Платіжний партнер
Інтеграційний партнер
Автомобільний партнер
Smart-партнер
Спонсор
Юридичний партнер
Партнер комфорту
Авіапартнер
Автомобільный партнер Міста Майбутнього
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Fintech-партнер
Книжковий партнер
Меблевий партнер
Інвестиційний партнер
Digital-партнер
Логістичний партнер
Водний партнер
Партнер з ексклюзивних
бізнес-подарунків

InfoPartners