Засновник і CEO OWOX. 15 років досвіду в ecommerce і data analysis. У компанії Влад відповідає за стратегію розвитку OWOX BI і виступає консультантом для провідних мультиканальних рітейлерів РФ.
З Владом OWOX стала першою компанією, що отримала відразу обидва статуси Google Cloud Platform Technology Authorized Partner і Google Analytics Premium Reseller.
Як спікер Влад з 2007 року бере участь в найбільших конференціях по онлайн і мультиканального ритейлу, аналітиці, маркетингу, таких як: eMetrics Summit Milan, Електронна Торгівля, Online Retail Russia, iMetrics, Online Retail Business та ін.
Більшість рішень маркетологи приймають на основі історичних даних, коли втрачений бюджет і втрачені можливості залишаються в минулому.
У доповіді Влад поділиться досвідом OWOX в побудові предиктивних моделей для вирішення задач онлайн-маркетингу. Покаже приклади пошуку зон зростання і ризиків в маркетинг-плані.
Доповідь буде цікава маркетинг-директорам і маркетологам, чия премія залежить від виконання плану. А також аналітикам, які прагнуть принести максимальну цінність бізнесу.