Займає позицію Операційного директора компанії Ketchup Loyalty по Східній Європі та безпосередньо бере участь у розробці та реалізації проектів компанії з 2016 року, а також відповідає за якість обслуговування клієнтів Ketchup в Україні.
Тимофій має 23-річний досвід роботи в сфері управління продажами і маркетингом в топових та інноваційних компаніях в галузях FMCG, маркетингові дослідження і консалтинг, міжнародна торгівля. Основні галузі професійної спеціалізації: програми лояльності, поведінка споживачів і управління маркетинговими комунікаціями.
Компанія Ketchup Loyalty Marketing була заснована в 2011 році в Стамбулі, спеціалізується на розробці, реалізації та управлінні програмами лояльності для великих транснаціональних компаній. На сьогодні компанія обслужила 50 корпоративних клієнтів, запустила більше 60 програм лояльності і більше 3000 кампаній, які охопили понад 15 мільйонів людей, що в результаті принесло збільшення продажів наших клієнтів на 200+ мільйонів доларів США.
WOODOOS – інноваційна програма на стику маркетингу, рітейлу і нових технологій, спрямована на стимулювання продажів, збільшення частки ринку рітейлерів і лояльності покупців, на основі мобільного додатку для Android і iOS. Інструмент об’єднує ритейл-операторів, великий бізнес і кінцевого користувача, в результаті чого виграють всі учасники.
Глобальна партнерська мережа WOODOOS представлена в більш ніж 20-ти країнах світу і об’єднує близько 400 тис. співробітників компаній (кінцевих споживачів) і велику мережу рітейлерів в цих країнах. В Україні немає аналогів продукту.
У презентації ми покажемо конкретні кейси із закордонного досвіду і продемонструємо, як сучасні інструменти допомагають просуванню рітейлу (особливо офлайн) в еру цифрових технологій.